5 תוכנות אנטי-וירוס מומלצות (וחינמיות באמת) עבור ווינדוס [2021]

5 תוכנות אנטי-וירוס מומלצות (וחינמיות באמת) עבור ווינדוס [2021]

קצרים בזמן? אלה תוכנות האנטי-וירוס החינמיות המומלצות לווינדוס נכון ל-2021:

  • 🥇 Avira: הגנת אנטי-וירוס מעולה וחינמית הכוללת סריקת מאלוורים בזמן אמת, תוסף Safe Shopping, אופטימייזר לפרטיות + ביצועים, ו-VPN ללא תשלום.

בדקתי כל אנטי-וירוס חינמי שיכולתי למצוא מול אלפי קבצי מאלוור ישנים וחדשים. בעודי מפעיל סביבות וירטואליות עבור מערכות הפעלה שונות של מחשבים אישיים מווינדוס 7-ווינדוס 10, הסתכלתי לא רק על יכולותיה של כל תוכנה בהגנה מפני מאלוורים אלא גם על ממשק המשתמש שלה והמוניטין שיש לה בכל הקשור לשמירה על פרטיות המשתמש. זו לא הייתה משימה קלה ובדרך אף גיליתי שישנם אנטי-וירוסים חינמיים בודדים בלבד שמציעים הגנה ראויה למחשבי ווינדוס.

עם זאת, בין האנטי-וירוסים החינמיים ישנם גם כמה טובים שמציעים שיפורים לעומת ההגנות המובנות של ווינדוס. כך או אחרת, בסופו של תהליך הצלחתי למצוא 5 הורדות ללא תשלום שכל אחת מהן מציעה הגנת וירוסים לצד סט הגון של כלי אבטחה.

ובכל זאת, אין אנטי-וירוס חינמי שלא עומד לכלול כמה מגבלות מתסכלות. זו הסיבה שאני תמיד ממליץ על השקעה חודשית קטנה בתוכנת פרמיום שמגיעה עם הגנה מפני כל סוגי המאלוורים — לרבות מאפיינים נלווים כמו VPN, מנהל סיסמאות, בקרת הורים, וניטור דארק ווב ( כל אלה נמצאים ב -Norton 360, שמדורג כאנטי-וירוס הטוב ביותר ל-2021 ומוצע במחיר שווה לכל נפש.

כל האנטי-וירוסים החינמיים שכללתי ברשימה נבדקו ודורגו לפי קריטריונים של איתור מאלוורים, נוחות שימוש ומאפייני סייברסקיוריטי נלווים. למרבה הצער, אף לא אחד מהם מספק את כל המאפיינים הדרושים ליצירת הגנה מלאה, אבל מוטב שתגנו על עצמכם באמצעות האופציות הטובות בשוק מאשר כלל לא.

סיכום תוכנות האנטי-וירוס החינמיות המומלצות לווינדוס ב-2021:

עדכון (2021): אחד מספקי האנטי-וירוס המובילים הסיר באחרונה את החבילה החינמית שלו, ולכן הורדתי אותו מהרשימה. כך או אחרת, Norton היא אחת האופציות הטובות ביותר שישנן לאבטחת אינטרנט, כך שאם אין לכם רצון להתמודד עם הבעיות הכרוכות בתוכנת הגנה חינמית, אפשרות כמו אנטי-וירוס במחיר נמוך דוגמת  Norton 360 תהווה בחירה טובה בכל מקרה (קראו את הביקורת המלאה על Norton 360 כאן).

כן, כבר יש לכם אנטי-וירוס חינמי על המחשב האישי, אבל הוא פשוט לא טוב מספיק

מחשב הווינדוס שלכם מגיע מראש עם תוכנת Defender (מחשבים מסוימים של החברה מכנים אותה ״אבטחת ווינדוס״ או ״Defender של מיקרוסופט) —  שמהווה אנטי-וירוס נאות, כפי שכבר צוין בביקורת המלאה שלנו. עם זאת, יש לה גם בעיות;  היא בקושי מתעדכנת, אין בה הגנות סייברסקיוריטי נוספות או מאפייני אבטחת ווב נלווים, וקיימות בה חולשות שלא זוכות לטיפול (לפעמים במשך מספר שנים!). כמו כן, התוכנה מדורגת שוב ושוב מתחת לסורקי הווירוסים המובילים בבדיקות המעבדה העצמאיות שאנחנו עורכים. זאת למעשה הסיבה שאני תמיד ממליץ  על שימוש באנטי-וירוסים חיצוניים.

כל האנטי-וירוסים המצוינים כאן טובים לאין ערוך מתוכנת ה-Defender של ווינדוס. הם מגיעים מחברות סייברסקיוריטי מהמעלה הראשונה, שמציעות את הגנות האנטי-וירוס המובחרות שלהן לגמרי בחינם. מדובר בכמה מבין מנועי האנטי-וירוס ואנטי-מאלוורים המובילים בעולם — ובדיקות המעבדה העצמאיות שלנו גם אישרו שהם חזקים, מהירים וטובים בהרבה מ-Defender.

וחלק מהתוכנות החינמיות ברשימה שלי מגיעות גם עם הגנות סייברסקיוריטי נוספות. האנטי-וירוס מספר 1 שלי עבור ווינדוס, Avira Free Security for Windows הוא אופציה נדיבה במיוחד ככל שמדובר במה שמוצע בו ללא תשלום, אבל אפילו החבילה החינמית שלו סובלת ממגבלות מעצבנות שפשוט אינן קיימות במקבילותיהן הלא-חינמיות.

כללית, חברות סייברסקיוריטי מנסות לפתות את משתמשיהן עם המוצרים החינמיים שלהן, אבל מתכוונות להמיר אותם ללקוחות משלמים בסופו של תהליך. במקרה שאתם מחפשים את ההגנה הטובה ביותר עבור כל המכשירים שברשותכם, יהיה עליכם להשקיע כסף בתוכנת אנטי-וירוס פרימיום. לרוע המזל, אין באמת דרך אחרת.

ואולם, אם מה שדרוש לכם הוא סורק מאלוורים חינמי פשוט עם שתיים-שלוש הגנות שיהוו שיפור ביחס ל-Defender, אזי כל המוצרים ברשימה יהיו מספיק טובים עבורכם.

כיצד דרגתי את תוכנות האנטי-וירוס החינמיות המומלצות לווינדוס

  • איתור מאלוורים. הורדתי אלפי קבצי מאלוור למחשבים הווירטואליים שלי, כולל סוסים טרויאניים, תוכנות ריגול, תוכנות כופר, רוטקיטים ולוגרים; כמו כן, בדקתי סריקות דיסקים מלאים וסריקות “מהירות”, בחנתי מנועי הגנה בזמן אמת כשהדבר ניתן, ושקלתי להכניס סורקי אנטי-וירוס לרשימה רק אם אצליח להגיע באמצעותם לאיתור מאלוורים יעיל יותר בהשוואה ל-Defender של ווינדוס.
  • קלות שימוש. נכון להיום, Defender די קל לשימוש (הוא תמיד פועל), כך שאנטי-וירוס חינמי צריך להיות נוח מאוד ולהציע את אותה חוויית משתמש מצוינת שמיקרוסופט הכניסה לאנטי-וירוס המקורי שלה. בכל מקרה, כל המוצרים ברשימה מציגים דאשבורדים ידידותיים, מאפיינים אינטואיטיביים ותמיכת לקוחות ראויה.
  • מאפיינים נוספים. אמנם אין הכרח בכך, אבל בחלק מהאנטי-וירוסים החינמיים יש מאפייני אקסטרה כמו מנהל סיסמאות, VPN והגנות אנטי פישינג. בדקתי את כל אלה כדי לברר אלו מהם באמת טובים ולחלופין, מוגבלים מדי, לא עובדים כמו שצריך או לא ממש שימושיים.
  • חינמי באמת. מותגים רבים בתחום אבטחת הסייבר ינסו להונות אתכם לרכוש מוצר פרימיום עם פתיון בדמות ניסיון חינמי, ואז יגרמו לכם לשלם על המשך השימוש במוצר. אני ממקומי בדקתי ווידאתי כי כל האנטי-וירוסים שהכנסתי לרשימה אמנם מציעים הגנה ללא תשלום. נכון, ההגנה הזאת עלולה להיות בסיסית (והחברה מצדה אולי תנסה לגרום לכם לרכוש תוכנה בתשלום), אבל מה שבטוח הוא שכל השירותים שמופיעים כאן מציעים סוג כזה או אחר של הגנת אנטי-וירוס חינמית.

מותגים מובילים שלא עברו את הסינון שלנו: 

הקדשתי זמן רב בהרכבת הרשימה ועריכתה כדי לוודא שמה שאני מציע לכם הוא משאב איכותי של ממש. יתכן כי תהיו מופתעים לראות שחלק ממותגי האנטי-וירוס המובילים לא הגיעו לחמישיה הראשונה. להלן אחדים מהם:

  • Avast. למרות ש-Avast — וחברת הלוויין שלה AVG — ממשיכות להציע שתי תוכנות אנטי-וירוס חינמיות שנמצאות בשימוש רחב (Avast Free Antivirus ו-AVG AntiVirus Free), הפרות הפרטיות החוזרות ונשנות שלהן כבר הספיקו לגרום ליותר מדי בעיות. תוכלו להמשיך לקרוא על כך כאן.
  • TotalAV. מדובר באחת מתוכנות האנטי-וירוס המועדפות עלי ל-2021. היא כוללת סריקה מצוינת בזמן אמת, כלי חזקים לאופטימיזציית מכשיר, ו-VPN עם נתונים בלתי מוגבלים. כמו כן, קיימת גם גרסה חינמית שניתן להשיג כאן , אבל היא איננה אלא סורק בסיסי ובשונה מהמתחרות שדווקא נכנסו לרשימה, אין בה מערכת מאפיינים מלאה. יחד עם זאת, אם אתם זקוקים לתוכנת אנטי-וירוס איכותית, חבילות אבטחת האינטרנט הזולות של TotalAV בהחלט נמצאות בין הטובות בשוק.
  • Norton. ממש חבל שהחברה לא כוללת ולו “ניסיון בחינם” באנטי-וירוס שלה לווינדוס. עם זאת, כמו שאמרתי קודם, המוצר שלה הוא עדיין אחד הטובים בעולם ככלל שמדובר בהגנה על מחשבים אישיים, אז אם אתם מחפשים הגנת פרמיום, Norton היא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר עבורכם.

1. 🥇Avira Free Security for Windows — תוכנת האנטי-וירוס הטובה ביותר לווינדוס ב-2021

1. 🥇<a href="https://he.safetydetectives.com/go/vendor/free-windows/191/?post_id=531&alooma_btn_name=Affiliate+Link+-+395591" title="Avira" rel="nofollow noopener" target="_blank" data-btn-name="Affiliate Link - 395591" data-btn-indexed="1">Avira Free Security for Windows</a> — תוכנת האנטי-וירוס הטובה ביותר לווינדוס ב-2021

Avira Free Security for Windows היא תוכנת האנטי-וירוס החינמית מועדפת עלי עבור ווינדוס נכון ל-2021 — הוא מחזיק את אחד ממנועי האנטי-מאלוור הטובים בשוק, כולל יותר מאפיינים חינמיים מכל מתחרה אחר, ומציג ממשק מאוד קל לשימוש.

סורק הווירוסים של החברה פועל בענן כך שפעולות האיתור והניתוח שלו לא קורות בפועל במחשב האישי שלכם. הדבר הופך את התוכנה למהירה וקלת משקל, וגורם לכך שהיא מנצלת מעט משאבי מערכת.

מנוע האנטי-מאלוור של Avira זיהה כל קובץ מאלוור שזימנתי לו במהלך הבדיקות, וכך הצלחתי להריץ תוכנות שמטילות עומס משמעותי על המעבד במהלך סריקות עם האטה כמעט אפסית. חבילות בתשלום כמו אלה של McAfee ו-Norton יעילות באותה מידה בכל הנוגע לאיתור מאלוורים, אבל סריקות הדיסק המלאות שלהן יאטו את המערכת שלכם הרבה יותר ממה שיקרה עם Avira.

כמו כן, התוכנה החינמית במקרה זה מגיעה גם עם כמה מאפיינים מעולים נוספים דוגמת:

  • תוסף דפדפן Safe Shopping
  • אופטימייזר ביצועים ופרטיות
  • VPN (מגבלה חודשית של 500 מגה בייט).
  • מנהל סיסמאות
  • Game booster.
  • חומת אש
  • גורס קבצים
  • ועוד…

תוסף ה-Safe Shopping המיועד לפיירפוקס ולכרום ממש טוב — הוא חוסם אתרי פישינג חשודים, טראקרים ופרסומות לא רצויות. כמו כן, במהלך קניות אונליין, הוא אף ממליץ אוטומטית על לינקים למבצעים משופרים. למעשה, אני עצמי הצלחתי למצוא מבצעים טובים רבים אם כי התוסף לא עבד 100% מהזמן (מה שלא סותר את העובדה שהוא די טוב).

מעבר לכך, אני מעריץ גדול גם של כלי אופטימיזציית הפרטיות והביצועים של Avira — הם ניקו את העוגיות ואת קצבי הזבל שלי, וטיפלו בהגדרות פרטיות נסתרות שהביאו לדליפת מידע אישי ברחבי הרשת.

מה שכן, אני חושב שה-VPN שמתלווה לאנטי-וירוס החינמי של Avira אינו טוב עד כדי כך. הוא מוגבל ל-500 מגה-בייט בחודש, שבקושי מכסים שני סרטונים קצרצרים, ומאפשר חיבור למיקום שרת 1 ותו לא, מה שאומר שלא ניתן להשתמש בו כדי להיכנס לתכנים מוגבלים גיאוגרפית מרחבי העולם.

אם אתם מעוניינים ב-VPN מהיר ואמין שמספק נתונים ללא הגבלה, תמיכה במכשירים מרובים וכלי אופטימיזציית מערכת מתקדמים, מומלץ שתשקלו שדרוג ל- Avira Prime, הנחשבת לאחת מחבילות האנטי-וירוס הטובות ביותר ל-2021. מה שכן, לצערנו, הממשק שלה לא ניתן להצגה בעברית.

השורה התחתונה:

מנוע סריקת הווירוסים מבוסס הענן ש-Avira מציעה ללא תשלום הוא אחד הכלים הטובים בתחומו נכון להיום — הוא קל משקל, מהיר, מחזיק בשיעור איתור מושלם, וחינמי לשימוש ב-100%. מעבר אליו אני אישית מעריץ גדול גם של תוסף הדפדפן Safe Shopping ואופטימייזר הפרטיות של החברה, שכל אחד מהם מהווה שיפור ניכר לעומת ההגנות המובנות של מיקרוסופט. אם תהיו מעוניינים בהגנות אבטחה מתקדמות נוספות, יהיה עליכם לבצע שדרוג לאחת החבילות ש-Avira מציעה בתשלום, אבל במונחי אנטי-וירוס חינמי לווינדוס, אין משהו שעולה ברמתו על מה שהמותג הזה מציע.

הורידו את Avira חינם עכשיו

 < כאן Avira קראו את הביקורת המלאה על

2. 🥈 Panda Free Antivirus for Windows — האנטי-וירוס הטוב ביותר עבור מתחילים

2. 🥈 &lt;a href=&quot;https://he.safetydetectives.com/go/vendor/free-windows/206/?post_id=531&amp;alooma_btn_name=Affiliate+Link+-+395595&quot; title=&quot;Panda&quot; rel=&quot;nofollow noopener&quot; target=&quot;_blank&quot; data-btn-name=&quot;Affiliate Link - 395595&quot; data-btn-indexed=&quot;1&quot;&gt;Panda Free Antivirus for Windows&lt;/a&gt; — האנטי-וירוס הטוב ביותר עבור מתחילים

Panda Free Antivirus for Windows היא תוכנת אנטי-וירוס קלת משקל, מאובטחת וקלה לשימוש — במהלך הבדיקות שלי, הסורק שלה איתר קבצי אדוורים, תוכנות ריגול ותוכנות כופר בשיעורים גבוהים משמעותית מאלה של Defender. כמו כן, ההגנה בזמן אמת שהיא מספקת הפגינה ביצועים מעולים וחסמה את רוב קבצי המאלוור שניסיתי להוריד למחשב שלי.

אני גם אוהב את העובדה שהתוכנה מחזיקה מוד גיימינג באנטי-וירוס החינמי שלה — בכל פעם שאתם משחקים במשהו או צופים בסרטון במסך מלא, היא משהה נוטיפיקציות באופן אוטומטי.

עובדה נוספת שהופכת את האופציה הזאת לבחירה טובה עבור משתמשי ווינדוס היא מאפיין ה-Rescue Kit, שבאמצעותו ניתן להוריד גרסה של התוכנה המאפשרת אתחול לכונן USB, ואז להשתמש באחרון כדי לנקות מחשב שנפגע מזיהומים ולגרום לכך שיתחיל לרוץ מחדש.

בנוסף, חבילת האנטי-וירוס החינמית מגיעה עם VPN מאובטח. זה אמנם מספק מהירויות חיבור גבוהות אבל סובל ממגבלת נתונים של 150 מגה בייט ליום — למרות שמדובר בשיפור גדול בהשוואה ל-500 המגה בייט החודשיים של Avira, ההיקף הזה עדיין נמוך מדי בשביל סטרימינג ושיתוף קבצים. ה-VPN של Panda מאפשר לכם גישה לשרת 1 בלבד, ולכן לא טוב להשתמש בו לעקיפת חסימות של תכנים מוגבלים גיאוגרפית — עבור מטרה זו דרוש לכם VPN טוב יותר.

באפשרותכם לקבל נתוני VPN ללא הגבלה (וגישה למבחר שרתים ברחבי העולם) במסגרת תוכנית Panda Dome Premium, שאף מציעה מאפיינים נלווים כמו חומת אש, הגנת מפני תוכנות כופר, הגנת אנטי-פישינג, כלי טיון-אפ מתקדמים למערכת, מנהל סיסמאות, ובקרת הורים. מעבר לכך, כל תוכניות הפרימיום של החברה כוללות ערובה בת 30 יום להחזר כספי. למרבה הצער, ממשק המשתמש כאן לא זמין בעברית; לא הכי טוב.

השורה התחתונה:

Panda Free היא אופציית אנטי-וירוס טובה וקלה לשימוש, המציעה 100% הגנה מפני מאלוורים בזמן אמת. עם סריקת מאלוורים קלת משקל, מוד גיימינג אוטומטי, Rescue Kit, ו-VPN, יש לנו כאן מוצר אבטחת אינטרנט מצוין. יחד עם זאת, ה-VPN שהחבילה מציעה מוגבל ל-150 מגה בייט ביום ולשרת בודד. אם אתם רוצים שתהיה לכם גישה בלתי מוגבלת ל-VPN — ואקסטרות אחרות כמו חומת אש, אנטי-פישינג, מנהל סיסמאות ובקרת הורים — יהיה עליכם לבצע שדרוג לחבילה בתשלום. לעניין זה, Panda מציעה 4 רמות תמחור שונות  למשתמשים משלמים, כך שאמור להיות לכם קל למצוא בה חבילה שתתאים לכם; מצד שני, אתם תמיד יכולים לעשות סיבוב ניסיון עם Panda Free ולפנות לשדרוג בשלב מאוחר יותר.

הורידו את Panda חינם עכשיו

 <כאן Panda קראו את הביקורת המלאה על  

3. 🥉Sophos Home Free — מומלצת בזכות ניהול פשוט מרחוק

3. 🥉&lt;a href=&quot;https://he.safetydetectives.com/go/vendor/free-windows/209/?post_id=531&amp;alooma_btn_name=Affiliate+Link+-+395599&quot; title=&quot;Sophos&quot; rel=&quot;nofollow noopener&quot; target=&quot;_blank&quot; data-btn-name=&quot;Affiliate Link - 395599&quot; data-btn-indexed=&quot;1&quot;&gt;Sophos Home Free&lt;/a&gt; — מומלצת בזכות ניהול פשוט מרחוק

Sophos Home Free מציע הגנה חינמית טובה למדי מפני מאלוורים,מספר הגנות ווב יעילות, וכיסוי של עד 3 מחשבים (כולם בתוך חבילת האנטי-וירוס החינמית שלו).

בבדיקות האנטי-וירוס שערכתי, השירות אמנם הצליח לאתר מספר הגון של וירוסים ומאלוורים אבל החמיץ את כל קבצי הכופר שהעמתי מול; הסיבה לכך היא שהגרסה החינמית שלו לא כוללת הגנה מפני תוכנות כופר, ולדעתי מדובר בבעיה די גדולה. כמו כן, בעוד שהוא מציע גם הגנות אנטי-פישינג בסיסיות (שעולות על האופציות המובנות של כרום) הן אפילו לא קרובות להיות טובות כמו כלי האנטי-פישינג החינמיים של Avira.

דבר אחד שאני מאוד אוהב בשירות הוא מאפיין הניהול מרחוק – בפועל, ניתן להיכנס לדאשבורד המקוון שלו, ולקבל גישה לסריקת אנטי-וירוס ולעדכוני הגנה בזמן אמת על עד 3 מכשירים.

בנוסף להגנה על מכשירים מרובים וניהול מרחוק, Sophos יכולה להיות בבחינת אופציה ראויה למשפחות בזכות בקרת ההורים החינמית שלה. מה שכן, מדובר במאפיין די בסיסי — הוא מאפשר בחירה בקטגוריות אתרים לחסימה, וזהו בערך. מכאן, אם אתם מחפשים בקרת הורים מתקדמת  כמו תזמון אפליקציות ומעקב אחר מיקום, כדאי שתחשבו על אנטי-וירוס פרימיום כמו Norton 360 Deluxe.

Sophos Home Free טובה למדי ו-Sophos Home Premium מספקת גם סריקה מתקדמת של מאלוורים ותוכנות כופר, הגנות רשת נוספות וכיסוי של עד 10 מכשירים — ומציעה ערובה של 30 יום להחזר כספי. עם זאת, במקרה שאתם רוצים אנטי-וירוס עם תמיכה בעברית, כדאי לכם לפנות למקום אחר.

השורה התחתונה:

Sophos מספקת סריקת אנטי-וירוס טובה למדי וניהול מרחוק שעובד על 3 מכשירים לכל היותר — הצעה די נדיבה עבור מוצר חינמי. יתר על כן, הגרסה החינמית של התוכנה כוללת גם בקרת הורים בסיסית (סינון תוכן בלבד) והגנת אנטי-פשינג. בסופו של יום, אם אתם מחפשים כיסוי של עד 10 מכשירים, הגנות מתקדמות מפני מאלוורים ותוכנות כופר, וכלי אבטחת ווב מתקדמים, כדאי שתבצעו שדרוג לגרסת Sophos Home Premium

הורידו את Sophos חינם עכשיו

< כאן Sophos קראו את הביקורת המלאה על

4. Kaspersky Security Cloud – Free — איתור מאלוורים טוב בחינם + תוספות טובות למדי

4. &lt;a href=&quot;https://he.safetydetectives.com/go/vendor/free/202/?post_id=531&amp;alooma_btn_name=Affiliate+Link+-+375341&quot; title=&quot;Kaspersky&quot; rel=&quot;nofollow noopener&quot; target=&quot;_blank&quot; data-btn-name=&quot;Affiliate Link - 375341&quot; data-btn-indexed=&quot;1&quot;&gt;Kaspersky Security Cloud – Free&lt;/a&gt; — איתור מאלוורים טוב בחינם + תוספות טובות למדי

Kaspersky Security Cloud — Free מהווה אופציה טובה לאיתור מאלוורים והסרתם, מה גם שיש בה המון תוספות — כולל:

  • VPN (מגבלה יומית של 200 מגה בייט)
  • מנהל סיסמאות (מגבלה של 15 רשומות)
  • ניטור פריצות נתונים (חשבון 1 בלבד)
  • כלים ניקוי מערכת בסיסיים
  • גורס קבצים
  • מקלדת וירטואלית

תוכנת האנטי-וירוס החינמית של Kaspersky מספקת הגנה טובה בזמן אמת מפני מאלוורים, אבל המאפיינים הנלווים שלה מוגבלים מאוד. כך למשל, שירות ה-VPN שהיא מציעה מספק 200 מגה בייט ביום  יותר נתונים יומיים מאשר מה שיש ב-Panda או ב-Avira — אבל עדיין לא מספיק בשביל סטרימינג או משימות המצריכות שימוש בנתונים רבים. כמו כן, המותג מאפשר למשתמשים החינמיים חיבור למיקום שרת אחד בלבד, וכך למעשה מונע מהם כניסה לתכנים מוגבלים גיאוגרפית.

מעבר לאלה, מנהל הסיסמאות החינמי כאן שומר סך של 15 רשומות ותו לא – כאן נכללים הן לוגינים והן מסמכים רגישים (למשל פרטי כרטיס אשראי או דרכון). אני גם לא יכול לומר שניטור הפריצות של המותג מרשים אותי במיוחד — משתמשים חינמיים יכולים לבדוק רק את הדוא״ל המקושר לחשבון ה-Kaspersky שלהם (ובשונה ממשתמשים משלמים, שזוכים לבדיקת אוטומטית של פריצות לנתונים, עליהם לעשות זאת ידנית).

אם ממשק המשתמש במקרה זה (שכל כולו זמין בעברית) מוצא חן בעיניכם ואתם מעוניינים לקבל גישה חופשית ל-VPN, למנהל סיסמאות, לבקרת הורים ולהגנות ווב, תצטרכו לבצע שדרוג לאחת החבילות בתשלום. אגב, כל הרכישות שתעשו ב-Kaspersky יכללו ערובה של 30 יום להחזר כספי.

השורה התחתונה:

תוכנת האנטי-וירוס החינמית של Kaspersky מגיעה עם סורק מאלוורים טוב וטונות מאפיינים נוספים, אם כי רובם של אלה מוגבלים מאוד ביכולותיהם. ה-VPN כאן מציע היקף יומי של 200 מגה בייט, מנהל הסיסמאות מאפשר אחסון של 15 פרטי לוגין וכרטיסי אשראי לכל היותר, וניטור פריצות הנתונים בודק כתובת דוא״ל אחת וזהו. שדרוג לאחת החבילות של Kaspersky בתשלום יאפשר לכם גישה לכל המאפיינים האלה ללא מגבלות כלל, ויספק תוספות כמו בקרת הורים, הגנות ווב מתקדמות ועוד.

 הורידו את Kaspersky חינם עכשיו

< כאן Kaspersky קראו את הביקורת המלאה על

5. Bitdefender Antivirus Free — סורק אנטי-וירוס פשוט וחינמי

5. &lt;a href=&quot;https://he.safetydetectives.com/go/vendor/free/192/?post_id=531&amp;alooma_btn_name=Affiliate+Link+-+372859&quot; title=&quot;Bitdefender&quot; rel=&quot;nofollow noopener&quot; target=&quot;_blank&quot; data-btn-name=&quot;Affiliate Link - 372859&quot; data-btn-indexed=&quot;1&quot;&gt;Bitdefender Antivirus Free&lt;/a&gt; — סורק אנטי-וירוס פשוט וחינמי

Bitdefender Antivirus Free היא בחירה טובה עבור משתמשים שמחפשים סורק אנטי-וירוס פשוט שאין צורך להשקיע בו מחשבה לאחר התקנתו. מנוע האנטי-מאלוור מבוסס הענן שלה עוצב כך שיפעל ברקע ויקפיץ נוטיפיקציות חיוניות בלבד במקרה של פעילות תוכנה חשודה כזו או אחרת. כמו כן, סריקות/איתורי/הסרות מאלוורים מתבצעים כאן אוטומטית אלא אם המשתמש מחליט להתערב ולהתאים את ההגדרות שלהם בעצמו.  

במהלך הבדיקות שערכתי, Bitdefender איתרה כמעט את כל המאלוורים, לרבות מאתגרים טריקיים כמו אדוורים ורוטקיטים — ואף סרקה את המכשיר שלי מהר יותר מאשר כל מוצר אחר ברשימה.

Bitdefender גם מתהדרת במאפייני הגנת אנטי-פישינג והונאות של התוכנה טובים למדי. במהלך הבדיקות, היא סימנה את כל אתרי הפישינג העדכניים והתריעה בפני כשהתבקשתי להזין נתונים פרטיים בשלושה טפסי אינטרנט חשודים שונים.

החבילה החינמית במקרה זה טובה בכל הנוגע לאיתור מאלוורים ואתרי פישינג, אבל לא הרבה מעבר לכך. אם אתם מחפשים מאפיינים כמו חומת אש, כלים לאופטימיזציית ביצועים, מנהל סיסמאות, בקרת הורים או VPN, מומלץ שתלכו על  Bitdefender Total Security — היא מספקת את כל אלה גם על 5 מכשירים שונים, מגיעה עם תג מחיר בגבול הסביר, ומציעה ערובה של 30 יום להחזר כספי. מעבר לכך, אפשר לנווט בממשק בעברית בקלות, וזה כמובן פלוס נוסף!

השורה התחתונה:

המותג של Bitdefender כולל סורק מבוסס ענן עם שיעורי איתור מצוינים כמו גם הגנת אנטי-פישינג, והוא אף מאוד קל לשימוש. תוכנת האנטי-וירוס במקרה זה היא בבחינת בחירה טובה עבור משתמשים שמעוניינים בהגנה בסיסית בלבד מפני מאלוורים, ללא מאפיינים נוספים. עם זאת, אני מעריץ נלהב של חבילות האנטי-וירוס בתשלום, המספקות מגוון מאפיינים ממש מעולה במחיר נמוך יותר בהשוואה לחבילות אבטחת אינטרנט מתחרות.

 הורידו את Bitdefender חינם עכשיו

< כאן Bitdefender קראו את הביקורת המלאה על

אנטי-וירוסים חינמיים לווינדוס – שאלות נפוצות

מה הקאטץ׳ שקיים בתוכנות אנטי-וירוס חינמיות?

אין דבר כזה תוכנת אנטי-וירוס חינמית באמת. אתם תמיד הולכים ״לשלם״ משהו. מרבית מותגי האנטי-וירוס מגבילים את הגירסה החינמית של התוכנה שלהם כך שתציע הגנה בסיסית בלבד, מה שמותיר הרבה חורים בהגנת הסייברסקיוריטי של המחשב שלכם. ככלל, החברות בשוק מקוות שתזהו כי אינכם מוגנים היטב וינסו לגרום לכם להשתדרג לחבילה בתשלום תוך הפצצתכם במודעות ובפרסומות.

חברות אנטי-וירוס מסוימות אחרות אפילו מוכרות מידע של משתמשים חינמיים לתאגידים גדולים לצרכי שיווק — האנטי-וירוס החינמי הפופולרי של חברת Avast (שבבעלותה נמצאת גם AVG) הואשם לא מכבר בדיוק בזה.

במקרה שאתם משתמשים במכשיר שלכם רק לצורך גלישה פשוטה או עיבוד תמלילים, קרוב לוודאי שאין לכם בעיה עם אנטי-וירוסים חינמיים (ואלה שמופיעים ברשימה הם הטובים ביותר בשוק). ואולם, באופן כללי, במקרה שאתם שומרים מידע רגיש כלשהו בווינדוס שלכם, מוטב שתשקיעו את כספכם בחבילת אבטחת אינטרנט מלאה במקום שתיתנו אמון באנטי-וירוס ללא תשלום.

מדוע כדאי שאעדיף תוכנת אנטי-וירוס חינמית על פני Defender של ווינדוס?

Defender איננה אנטי-וירוס גרוע – והיא אפילו מדורגת במקום מעט טוב יותר מתוכנות חיצוניות מסוימות שהשימוש בהן חינמי.עם זאת, היא פשוט לא יכולה להתחרות במוצרים של חברות סייברסקיוריטי מובילות כמו Avira או Panda. שתי אלה מספקות למשתמש תוכנות אנטי-וירוס חינמיות מצוינות, שכמעט כולן מגנות מפני איומים ש-Defender לא מתמודדת מולם ( אתרי פישינג, טאקרים זגוניים, פריצות נתונים וכיו״ב).

אכן, רוב המוצרים ברשימה שלנו כוללים הגנת אנטי-וירוס חינמית טובה באופן ניכר בהשוואה לתוכנת הDefender המובנית מבית מיקרוסופט.

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על הסיבה לכך ש-Defender איננו אופציה טובה מספיק לשמירה על ביטחון המשתמשים ב- 2021, באפשרותכם לקרוא את פוסט הבלוג הזה.

מהם סוגי הווירוסים הנפוצים ביותר שפוגעים במחשבי ווינדוס?

 

בהינתן מיליארדי דיווחים על מתקפות מאלוורים בשנה, סוסים טרויאנים ואדוורים הם תמיד הסוגים השכיחים ביותר למאלוור במחשבי ווינדוס.

סוסים טרויאנים נראים כמו קבצים רגילים עם תוספים כמו .exe ו-.doc – אבל לאחר שמורידים אותם, הם מאפשרים מתקפה מהדלת האחורית על מנת לגנוב את הנתונים שלכם, להפוך את מכשיר הווינדוס שלכם לחלק מבוטנט, לספק להאקר גישה ישירה למחשב או, בפשטות, לרסק את מערכת ההפעלה ולמחוק אותה כליל.

לאור העובדה שהאקרים מפתחים מאלוורים חדשים לווינדוס בהתמדה, תוכנת האנטי-וירוסים שאתם מחזיקים חייבת לעשות ישמוש בדאטה בייס של מאלוורים המתעדכן באופן עקבי. סורק המאלוורים של Avira מבוסס על הענן שלה, כך שהדאטה בייס שמכיל את המאלוורים מתעדכן בקביעות והמשתמש עצמו לא צריך לדאוג לגבי הורדת עדכונים או התקנתם.

האם ווינדוס תאפשר לי להתקין אנטי-וירוס ללא תשלום?

בהחלט! ווינדוס יכבה את ההגנה של Defender אוטומטית עם התקנת תוכנת אננטי-וירוס חיצונית. אם תבחרו לבטל את ההתקנה של זו, Defender תבקש מכם להפעיל את הגנת המאלוורים שלה מחדש.

עם זאת, תוכנת אנטי-וירוס חינמית פשוט אינה טובה כמו חבילה בתשלום —  רוצה לומר, אתם באמת מקבלים את מה שאתם משלמים עבורו, וככל שאנו מדברים על הגנת כלל המכשירים והמידע הדיגיטלי שלכם, אופציה כמו Norton 360 בהחלט שווה את ההשקעה.

אם אתם מעוניינים בהגנה מתקדמת ובהרבה מאפייני סייברסקיוריטי מתקדמים אחרים, עיינו ברשימה זו של מוצרי האנטי-וירוס הטובים בשוק.

אם אבטחת המחשב האישי חשובה לכם, בדקו את תוכנות האנטי-וירוס פרמיום שלSafetyDetectives עבור ווינדוס (עודכן ב-2021):

Source of Article